S4l1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünü almak ahmaklık olur.
5 mhz'lik ürün 5bin TL(1350 pound) yapıyor.

Aşağı yukarı aynı paraya ekran kartıyla o mhz değerlerine ulaşılıyor ilerde coin piyasası çökerse yada çok güzel bir ürün çıkar donanım değiştirmek isterseniz ekran kartlarını rahatlıkla satarsınız fakat o ürün elinizde patlar.
Birde 8-9 ay sonra gönderilecek büyük ihtimal 2-3 ayda sarkar anca 1 sene oda firma kaçmazsa.
Ahmaklık..
Bana sorarsanız verilen fiyat performansına gore ekran kartlarına bin basıcak bir sistem. Özellikle elektrik harcaması ekran kartı sistemlerine çooooooook daha karlı 5 binliralık sistem ile 5 binliralık bu aleti almak arasında çok fazla fark var.2 ay gibi bir sürede kendi parasını çıkartıyor daha sonrası kar başka bir şey değil.
Coin sisteminin çökmeside okadar kolay birşeey değil bitcoin hiçbir zaman çöküceğini sanmıyorum.Ürün elinizde kalıcak mantıkla düşünürsk evet ama illaki onlarıda başka şekilde kullanılcak birşey bulurlar bilemeiyorum. ama kendi parasını çıkardıktan sonra sıkıntı değil zaten ürüne 6 ay garanti veriyorlar sen bunun 2 ayında ürün parasını çıkarıyorsun.


Edit: sistem alırsanız 5 binlıralık onun en iyi ayarları ile ugrascaksınız sogutmasına dikkat ediceksiniz sesi çok fazla olucak vb.
7970ler en iyi kart olarka gozukuyor 4 tane alsanız 4bin lira geri kalan anakart vb olsaki daha fazla tutar toplam 2800 kh/s olur en fazla + elektrik ücretini ekliyince hiçde mantıklı olmuyor