Aslında şanslısınız kaçıp gidiyorsa. Onları iyi duruma sokuyorsunuz en azından. Yani keşke herkes eşiniz kadar duyarlı olup özellikle yavru kedileri alıp kuvvetlenene kadar bakabilse. Benimde bi kedim var. Sokak kedisi sarman. 1 yıldır bende. Keşke kaçıp gitse ama bi tarafı üç buçuk atıyo. Fena korkak.
Cins kedi alacaksanız shortair öneririm. Eğer 10 aylık sarman düşünürseniz bnm kediyi verebilirim. Kesinlikle tırmalama olayları yok insanlara karşı. Zaten korkuyor yeni tanıdıklarından. İki sorunu var. Birincisi korkak, ikincisi uyumadığı ve mayışık olmadığı zamanlar aklı fikri oyunda ve haliyle sevdirmiyor bu zaman içerisinde :d