Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.Birazdan veterinere gidip gereken ne varsa kediye yaptıracağız.Aşısı ilacı vs.Bu kedi diğerlerinden farklı çıktı.Sabah bi kalktım koltuğumun altında uyuyor mırmır kesin kanaat getirdim ev kedisi diye.

Tek bir sorun var süt az çok az içiyor peynir yemiyor.Sadece sucuk ve salam yiyor.Et verdik yemedi.Bugün çiğer alacağım bakalım yiyecekmi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:48:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:42:04 --

biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kökten çözüm, avradı boşayın
15 seneden sonra bir kedi içinmi eşimi boşayacağım komik olmayın hocam ölümüne dedik söz verdik.