Lisans bittikten sonra lisans almak zorunda değilsiniz, sistem çalışmaya devam eder, ftp de işlem yapabilirsiniz sadece cpanele giriş yapamassınız. Site açma, veritabanı açma gibi işlemleri konsoldan komutlarla yapmanız gerekir.