Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar YilmazServers'dan almış olduğum VDS paketi için Panel sıkıntısı yaşıyorum. İlk ay 15 gün Capnel trial kullandım, bittikten sonra format attırmak zorunda kaldım. Şimdide crackli directadmin kullanmaya çalıştım onda da hata verdi sanırım lisans sistemlerini değiştirmişler kurulumda direk ip adresinize bağlı lisans yok hatası ile karşılaşıyorum. Şimdi büyük ihtimal yine format attıracağım Çağrı beye.

Şimdi arkadaşlar bu tür sorunları yaşamak istemiyorum, öyle hosting işi falan da yapmıyorum. Şuan aktif olan sadece blog sitem var, onun dışında bir forum sitesi var ama onu satacağım yani sadece bir blog için kullanacağım ücretsiz panellerden birini kullanmak istedim de sizce ram tüketimi en az bana göre en iyi verimi alabileceğim hangi paneli kullanmalıyım? Yada

VPS/VDS için Aylık 15$ Cpanel var ama 1 site için aylık 15$ cpanel vermek istemiyorum açıkçası. DirectAdmin uygun bir fiyata bulabilirsem almak isterim. DirectAdmin için uygun fiyata lisans satan biri/birileri varsa lütfen yazabilir mi yada bildiğiniz bir site.
Özel mesaj gönderildi.

https://www.r10.net/vps-hosting/11775...r-bulunur.html