sadece sen gerilmiyorsun, ben de geriliyorum. bu ülkede, webmasterlar için bir şey yapan bir siteye laf atılması beni geriyor. kaç tane işe yarar site kaldı şu ülkede? r10, alanadlari? başka hangi webmaster sitesini kullanıp da para kazanabiliyorsun?
yok daha neler 1,3 site kalmismis. suraya enaz 10 site yazarim domain ilani acip para kazanabileceginiz.
bir kere siz domain alip satiyormusunuz.?
webmaster icin birsey yapiyormus. tabi tabi hayrina yapiyor degilmi.?
sizin yok geriyor meriyor uslubunuz ile esnaflik ticaret olmaz. para kazanirsin ama insanlarin onerilerine kulak tikarsan o zama paradan baska birsey kazanamazsin. tabi kazandigin parada gonul rizasi olmadan para kazanirsin...
bol keseden yazmak kolay burada 40 TL %10 kabul edilebilir. piyasaya bakiyoruz yabanci ve yerli %10 normal. ama sen, ben 100 TL keserin diyorsan ve insanlar bundan sikayetci oluyorsa bunu oturup bir kere daha dusunmelisin. 100 TL standart komisyon kese baska site varmi yani bunun dunyada bir ornegi daha varmi?
burada normal nedir 100 TL kesmis diyen bir cogu ile Domain alisverisim oldu bir cogu, BENDE DAHIL 20 lira icin yapmadigi edebiyat yok. az gercekci olun.. kesilen para sizi paranz degil bu adam buraya konu acmis durumunu izah etmis bu arkadasin karsisinda durmak bize ne kazandirir. ? siteyede karsi duran yok ama 100 TL standart uygulama dogru degil. 150 tl domain satsam 100 siteye 50 bana gelecek peki domain kimin arkadas siteninmi benimmi bu nasil komisyon biraz dusunun hak verirsiniz...