yav sen birşey çözme kardeşim işine bak sen çalışmana bak, konuyu okumuyorsun olayların nerede geçtiğinden bahsediyorum görmüyorsun, niye kızdığımı anlatıyorum anlamıyorsun, git işine bak ya da illa hukucuyum ben bu olayı çözeyim diyorsan sorduğun sorunun cevabı konuda mevcut, kaç defa yazdım.
kim bu arkadaşlar? alanadlari sitesi yöneticisi ya da çalışanı mı?
ne oldu sustun birden? ben gelene kadar atıp tutuyordun? "düzeyli düzeyli" tartışıyordun milletle?
az değilsiniz yemin ediyorum. 300 domaini varmış da hobi amaçlı uğraşıyormuş da. sanki at yarışı oynuyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:04:13 -->-> Daha önceki mesaj 03:01:44 --
Tamam bir numarasin. (Bunu su 3 gun icinde yazdigim 2. uyesin ve engelli listeme bir kisi daha dahil oldu. Size sabaha kadar sorundan bahsedilse sorunu gormezden gelir yolunuza devam edersiniz, devam edin.)
sorun nerede, bir anlatabilsen.
senin asıl derdini ben çok net biliyorum da. bana kalsın. ben hafızası iyi biriyimdir.