TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru biliyorsun. sedo'da 51 dolara bir domain satarsan, 50 dolarını sedo'ya ödersin. çünkü sedo, söğüt gölgesi değil.


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:12:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:06:56 --



senin derdin çok açık. önceden de konu açmışsın zaten. yüzde 10 ya da 100 liralık alt limit olayı sana uymuyor belli ki. hukuktan senden daha iyi anlayan biri olarak tavsiye vereyim:

1- üye olurken kabul ettiğin sözleşmeyi, sonradan değiştirebileceğini düşünme.
2- gamesof.com gibi, hayatım boyunca duyduğum, kusura bakma ama, en dandik domainlerden birine 400 lira teklif aldığına dua et. bu teklifi de alanadlari üzerinden aldığın için adamlara teşekkür et.
3- alanadlari'ndan tüm domainlerini sil, sonra bir mesaj at adamlara, üyeliğini de sildir. sen de rahat et, adamlar da rahat etsin.
laf sokmaya calisacagina yazdigimi okuyup anlasaydin bu yazdigina gerek kalmazdi diye dusunuyorum. Sedo'da domain yonlendirdiginde ek olarak para kazaniyorsun o yuzden 50$'i kabul ediyorsun ama alanadlari neye guvenerek 100 TL istiyor bunu ifade etmeye calisiyoruz. Ayrica insanlar sikayetlerini dile getirmezler ise bir cozum yolu bulunmaz o yolda gidilmeye devam edilir.