doğru biliyorsun. sedo'da 51 dolara bir domain satarsan, 50 dolarını sedo'ya ödersin. çünkü sedo, söğüt gölgesi değil.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:12:17 -->-> Daha önceki mesaj 02:06:56 --
sence ben kuralları bilmeyen birisi miyim? diyorum ki daha önce bu olay yüzünden konu açmışım ve arkadaşlar gelip ona uyulmadığını sadece %10 komisyonla satışın tamamlandığını belirtmiş yani senin kural dediğine kendileri uymuyor, ben de uyulmadığını öğrenince tekliflere her ihtimalide düşünerek not düşüyorum ve aslında sileceğim domainleri silmiyorum bu platformadan ama yok ben hala kurallara kendilerin uymadığını yazdığını anlamıyorum kurallar açık diyorsan ne diyeyim...
senin derdin çok açık. önceden de konu açmışsın zaten. yüzde 10 ya da 100 liralık alt limit olayı sana uymuyor belli ki. hukuktan senden daha iyi anlayan biri olarak tavsiye vereyim:
1- üye olurken kabul ettiğin sözleşmeyi, sonradan değiştirebileceğini düşünme.
2- gamesof.com gibi, hayatım boyunca duyduğum, kusura bakma ama, en dandik domainlerden birine 400 lira teklif aldığına dua et. bu teklifi de alanadlari üzerinden aldığın için adamlara teşekkür et.
3- alanadlari'ndan tüm domainlerini sil, sonra bir mesaj at adamlara, üyeliğini de sildir. sen de rahat et, adamlar da rahat etsin.
ekleme: 4- alanadlari'na rakip bir site kur.