sende arkadaşların yazdığını anlamamakta ısrar ediyorsun ama özellikle uğur beyin dediklerini. park etmezsen komisyon alt limitine takılırsın oda 100 tl eğer park edersende %10 alırlar bunu anlasanız sizde ? kurallar açık ve net
sence ben kuralları bilmeyen birisi miyim? diyorum ki daha önce bu olay yüzünden konu açmışım ve arkadaşlar gelip ona uyulmadığını sadece %10 komisyonla satışın tamamlandığını belirtmiş yani senin kural dediğine kendileri uymuyor, ben de uyulmadığını öğrenince tekliflere her ihtimalide düşünerek not düşüyorum ve aslında sileceğim domainleri silmiyorum bu platformadan ama yok ben hala kurallara kendilerin uymadığını yazdığını anlamıyorum kurallar açık diyorsan ne diyeyim...
Arkadaşla telefonda uzun uzun konuştuk ilgisine ve nazikliğine teşekkür ederim.
Konu biraz uzadı kusura bakmayın lütfen.
ben teşekkür ederim hocam, saygılar.