sende arkadaşların yazdığını anlamamakta ısrar ediyorsun ama özellikle uğur beyin dediklerini. park etmezsen komisyon alt limitine takılırsın oda 100 tl eğer park edersende %10 alırlar bunu anlasanız sizde ? kurallar açık ve net