mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eğer dediğiniz gibiyse o zaman ekran kartının bi mantığı ve avantajı kalmıyor, bunlardan 2-3 tane almak daha mantıklı
Ekran kartını başka amaçlar uğruna kullanabilirsiniz. 2 gün sonra bitcoin sektörü batar|çöker|uçar vs... ekran kartlarını satarak zararınızı azaltabilir veya kullanarak ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz.

Ama bu asic'ler tek amaçlı kullanıldığından sıkıntılı olabilir. Buna dikkat etmek gerek.