dubstep bence gayet basit, sadece ilgili ve aşina olmak gerekiyor.
sevemiyorum dubstep.
electro ve progressive house lie uğraşıyorum ama deep house ve nu disco vazgeçilmezim.
bu arada son dönemlerden bir mashupım :
https://soundcloud.com/mdevikarayigi...tion-of-utopia