Bu nedir arkadaşım ya konu açıyorsun yorum yapın backlink kazanın diye üşenmiyoruz dolu dolu 20 tane güzel cümlelerle yorum yapıyoruz yorum yaptığımız linkleri siliyorsun ondan sonra üstüne bir de konuyu değiştiriyorsun yorum yapmayın diyorsun.. Bırakın artık şu üçkağıtçılık, çakalcılık düşüncelerini. Bütün yorumlarımı da silin !