Fikir çok hoş tebrikler. Umarım başınız belaya girmez. Yaratıcı, çalışkan ve zeki insanların yeri olmadığı güzel memleketimin; milyonluk vurgun yapanın suçsuz, mağlum kişi/kişilere a demenin suç sayıldığı şu döneminde insan ister istemez tedirgin oluyor.
Klon ve siteye yapılan saldırılar için de ne desek boş. Bu tarz insanlar var olduğu sürece rahat rahat fikir alışverişi yapamayacağız malesef. Ama ben kendi adıma burada bizimle herşeye rağmen paylaştığınız için teşekkür ederim.