www.iyzico.com tavsiye ederim türk iştirakli bir firma kendi whmcs modülleride var..
ödeme alındıktan sonra 15 gün sonraki ilk iş günü hesabınıza para yatıyor %2.5 komisyon kesiyorlar ama payu gibi değiller sürekli telefonda destekleri var ve çok profosyonel çalışıyorlar..
tek yapman gereken üye olmak ilgili evrakları göndermek.. whmcs modülünü kendileri veriyor.. ve + olarak hiç bir maliyeti yok . yani senden kullanım bedeli falanda almıyorlar
dilersen bu konuda sana yardımcı olabilirim...
Yanıtınız için teşekkürler.
Ancak ben Türkiye'de değilim ve bu yüzden Türkiye banka hesaplarımda yok. Azerbaycan'dayım. Bu yüzden ya Western Union, IBAN / Swift ile adıma veya hesaba havale yapabilen bir şirket olması daha önemli. 2Checkout'ta aylık ücret var mı? Minumum ödeme isteme miktarı nedir? Komisyon ve çalışma şartları nedir?