NetsaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.iyzico.com tavsiye ederim türk iştirakli bir firma kendi whmcs modülleride var..
ödeme alındıktan sonra 15 gün sonraki ilk iş günü hesabınıza para yatıyor %2.5 komisyon kesiyorlar ama payu gibi değiller sürekli telefonda destekleri var ve çok profosyonel çalışıyorlar..
tek yapman gereken üye olmak ilgili evrakları göndermek.. whmcs modülünü kendileri veriyor.. ve + olarak hiç bir maliyeti yok . yani senden kullanım bedeli falanda almıyorlar
dilersen bu konuda sana yardımcı olabilirim...
Biz iyzico yu kullanıyorduk fakat son günlerde bankalarla olan anlaşmasından dolayı hosting şirketlerine bu hizmeti sağlayamayacaklarını söylediler ve üyeliğimizi iptal ettiler.

- Eğer hosting işi yapıyor iseniz iyzico ya başvurmanıza gerek yoktur.