Katılıyorum bro

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:20:36 --
1 - Benim aldığım kişi gürcistanda bulunan bir arkadaşım.
Gürcü bandrolü var..Burada marlboro'ya 10 lira vereceğime ordan 5 liraya alırım.Devlet benden nasıl olsa alıyor parasını en azından zehri ucuz alıyım.
3 karton'a aramalarda bir şey denmiyorsa laf etme hakkını size kim veriyor ? İçerim/alırım.
2 - Kayseri'nin genelde sigara kaçağı işleri sanayi bölgesinde dönüyor. 19 yıl orda yaşadım ben.
Ot'unu g***/y***/b****ı/a***'tan ( isimleri editledim sivri zekalı arkadaşlar çıkıp ota merak sarabilir. )
Kaçağını sanayi'den çok rahat bulursun.
Haberin var artık, illa senin kafana göre "pkkya yardım edenin senin çevrenden "mi olması gerekiyor ?
3- Sigaraya ödediğin vergilerin %100 bu vatan için veya helal için alındığını söyle eyvallah derim.
İşi kulaktan dolma bilgilerle yorumlama,
Ayrıca polisi zabıtası var diyosun da doğuda yaşadın mı hiç ? Diyarbakır / Elazığ vs vs.
Onu boşver de Eclel, İstanbul'da piyasadan ucuz nerde bulurum jack daniels viski?