Adam haklı... Kişisel yazı yazmış. Kişisel yazılar herkesi ilgilendirmez. O yüzden okuyan kitle çok az olur. Yazılarınızın çok okunmasını istiyorsanız ünlü biri olmalısınız.

Bu arada merak ettim, o 30 kişi gerçekten yazılanları başından-sonuna kadar okuyor mu? Okuyorsa neden tek yorum yapmadan duygularını belirtmeden çıkıyorlar?

Tatmin olma çabaları görüyorum