Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçırdığınız bir yer daha var habersiz eklemiyorum.
Eklentimi kullanırsa ekliyorum (bunun da en doğal hakkım olduğunu söylemiştim sanırım.)
Eklentinin sahibi de ben odluğuma göre istediğimi yapmakta özgürüm.
Sen de kullanıp kullanmamakta.
Neyseki herkes sen gibi emeğe saygısızlık yapıp bir linki çok görmüyor.
tamam tamam sensin.anlamamakta kararlısın daha fazla polemiğe girip konuyu şişirmeyeceğim.999 tl'lik kampanyanızda hayırlı işler dilerim..