sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru direk insanlardan habersiz link ekliyorsunuz. Kaçırmışım orayı kusura bakmayın
Kaçırdığınız bir yer daha var habersiz eklemiyorum.
Eklentimi kullanırsa ekliyorum (bunun da en doğal hakkım olduğunu söylemiştim sanırım.)
Eklentinin sahibi de ben odluğuma göre istediğimi yapmakta özgürüm.
Sen de kullanıp kullanmamakta.
Neyseki herkes sen gibi emeğe saygısızlık yapıp bir linki çok görmüyor.