Ne bir hakaret ne bir üslup bozukluğum vardır.
Dileyeni kullanmaya istemeyeni kullanmayaya davet ettim her seferinde.
Bir üstteki mesajım sizin içinde geçerli.
Kampanyadan yararlanmak isterseniz beklerim.
yok ben buraya sabaha kadarda yazsam anlamıcaksınız sanırım.Üzerine para verin yine almam diyorum kampanya diyorsunuz.Neyse hocam size hayırlı işler. Bi önerim olacak Konuyu
https://www.r10.net/link-borsasi/ Buraya Açmanız daha iyi olurdu bence.