mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
footer a da linki çakmış otomatikman iyi güzelde birşeyide karşılıksız yapsanız dişimi kırarım
İşte sizin emeğe saygınız da üslubunuz da bu kadar çirkin.
Siz kullanmazsınız paranızla gider linksiz yaptırırsınız olur biter.
Linki koyduğama sayenizde bir kez daha memnun oldum sizden önce acaba koymasamıydım diye düşünmüştüm ama anladım ki iyi etmişim.
Böyle sizin gibi zihniyetli insanların kullanmasının önüne geçmişim ne mutlu bana.