Merhabalar,
Calistigim kuruma ait yaklasik 12.500 email var.
Biz bunlara bir yil basi tebriki gondermeyi dusunuyoruz, bir kart postal gibi bir sey.
gondermek istedigimiz email html formatinda olacak
gonderici adi ve emaili bizimkiler olacak (araci kisinin, firmanin degil)
email listesini baska hic bir yerde paylasmayacak, paylastigi takdirde yasal sorumlulugu ustune alir.
tekliflerinizi konu altindan PM gonderdiginizi belirterek pm den yapabilirsiniz.
iyi gunler