Ekran kartı dx11 destekliyor tabi ki hocam.
AOC markasını daha önce hiç duymadım tasarruf edelim derken zararlı çıkmayayım? İşlemciyi senin aldığın ile değiştirsem arada ne fark oynar? şuan evdeki masaüstü bilgisayarın diski ssd onu çıkarıp takıcam disk sıkıntım yok yani şuan için.
valla hocam aoc'u bimeks'ten 2-3 yıl önce aldım çok memnunun. bir tane ölü piksel var ama ne yapalım. bu garantiyi de hepsi vermiyor sanırım.
mesela şu monitör daha büyük ve daha ucuz.
http://www.hepsiburada.com/liste/aoc...fview%3dlister
hepsiburada'dan alırsan geri iade edersin sorun değil hocam. siteden iade formunu dolduruyorsunuz ücretsiz kargo kodu veriyor. 1 yıl kullandığım işlemci bozuldu ve geri aldılar işlemciyi.