ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o işlemcinin 4.0mhz olanı var bende. onu alırsan yanına bir de fan alman gerekebilir. çünkü çok sesli çalışıyor. ekran kartı directx 11 destekliyor mu yazmıyor. yeni oyunların bir çoğu dx 11 istiyor.

monitör aoc alıp 100 lira tasarruf edebilirsin.
http://www.vatanbilgisayar.com/bilgi...AOC&qs=|52=982

ram den 2 adet alman gerek.

kasa da güç kaynağı yok.
http://www.hepsiburada.com/liste/hig...ategoryId=1012

bir de ssd disk alabilirsin
http://www.hepsiburada.com/liste/ssd...egoryId=114814
Ekran kartı dx11 destekliyor tabi ki hocam.

AOC markasını daha önce hiç duymadım tasarruf edelim derken zararlı çıkmayayım? İşlemciyi senin aldığın ile değiştirsem arada ne fark oynar? şuan evdeki masaüstü bilgisayarın diski ssd onu çıkarıp takıcam disk sıkıntım yok yani şuan için.