o işlemcinin 4.0mhz olanı var bende. onu alırsan yanına bir de fan alman gerekebilir. çünkü çok sesli çalışıyor. ekran kartı directx 11 destekliyor mu yazmıyor. yeni oyunların bir çoğu dx 11 istiyor.

monitör aoc alıp 100 lira tasarruf edebilirsin.
http://www.vatanbilgisayar.com/bilgi...AOC&qs=|52=982

ram den 2 adet alman gerek.

kasa da güç kaynağı yok.
http://www.hepsiburada.com/liste/hig...ategoryId=1012

bir de ssd disk alabilirsin
http://www.hepsiburada.com/liste/ssd...egoryId=114814