aklımda o da var ama arkadaşlarını da hiç boşta bulamadım ki, neyse bakacağız artık bir çaresine,
kızı önemsemiyorum da ama gidip eften püften bir şeylerde istemiyorum, sonuçta biri de bana hediye alacak, herkes bir birine basit şeyler alırsa bunun ne anlamı var
Sen o kadar masraf yaparsın da sana aşırı basit bi sey alınırsa iyi oturur yalniz icine hocam
HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi