20:05 de yine sunuculara trafik kesilmiş durumdayız, sıkıcı olmaya başladı geri dönüş de yapmıyorlar.
Edit: Forumumuzdan Murat beyin konularını tarayıp cep telefonunu buldum görüştüm son sıkıntıyı yaşıyormuşuz. Cebini kaydettim artık biraz daha içim rahat olacaktır destek sitesine, çağrı merkezine ulaşamamak epey endişelendiriyor, Murat beye geçmiş olsun diyorum tabiiki bize de
sevgiler.