netster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Idleri karıştırdığımız için kayıt esnasında alınan hatalar ekranda görünmüyordu . Şu anda sorun olmaması gerekiyor, aldığınız hatayı bildirebilirseniz sevinirim.

Hiç bir uyarı vermiyor ve butona bastığımda öyle kalıyor.