VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla o kadarını aratmadım Yandex'te, sadece kullanmış oldukları reklam stratejisi çok iyi olmuş..
çok itici reklam gibi geldi bana karakter olsun falan gıcık oldum