Geçen hafta yükselişe geçmeden önce epey bi almıştım karını ettim. Elimde son olarak kalan 90.000 adet dogeyi satacağım.
Şuan eğer masrafları aracıları vesaire hiç hesaba katmadan alırsanız 90tl tutuyor.
Tabi masrafları ile dahada yükseğe gelecektir btcturktur vesairesidir. O sebeple hakkaniyetli düzgün bir fiyata satıyorum uçmadan.
120tl verene elimde kalan dogeleri vereceğim.
Dogeler cryptsy.com üzerinden alınmıştır. Şuan en popüler coin geçen günlerde %300 sıçrama yaptı. Dahada yükselmesi bekleniyor ama ben zaten karımı o sıçramada yaptım (1 milyon doge coinim vardı) bu elimde kalanlarda fazladan kaldı.
Ödeme işbank, kuveyt, enpara veya %5 komisyonlu sanalpazar ilanı açılır.