Konu
Hesap Askıya Alındı
22-12-2013, 14:53:14
#2
KaRa_MaSkE
arkadaşlar firma üzerinden çalışmak istemiyoruz kendimiz nasıl çözümü aşarız bu durum hakkında bilgi lütfen pm atıcak arkadaşlar bunu göz önünde bulundurursa sevinirim.