Çok güzel yorumlar okudum, çok güzel isimler ve anlamlarını yazmış arkdaşlarım herkese çok teşekkür ediyorum, gerçekten beğendiğim 3-4 tane isim oldu.
bunlardan bazıları :
Ahmet Emin - Muhammet Emin : Muhammet ismi çok sorumluluk gerektiren bir isim, bu ismi vermeye korkuyorum, küfürler ediliyor arkasından önünden onun için bu güzel ismi vermemek lazım diye düşünüyorum.Vebali zor olur
Musab : Anlamıyla beraber gerçekten mükemmelmiş, bunu öneren arkadaşıma teşekkür ederim.
Arnas : Anlamını araştırmaya başladım, bu ismi öneren arkadaşımada teşekkür ederim
Batuhan : Bu ismide çok beğeniyorum