Şu zaman da teknoloji üzerine e-ticaret işine girmek ne kadar doğru olur?

Telefon, notebook , masaüstü bilgisayar ve aksesuarları gibi ürünler düşündüm.Ürünleri kendimin ithal edeceği kadar bi gücüm yok , bunun yerine penta , kvk gibi şirketlerin bayi ağına katılmayı düşünüyorum.

Asıl sorum bu tarz şirketlerin bayilik sistemlerindeki fiyatlar ile piyasayla mücadele edilebilir mi?