xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlantılarda hala sorun yaşayan varmı benim gibi ? 2 gündür akşamları aktif oluyor gündüzleri düşüyor gibi. Mesela şuanda diplerde yine.

Evet bende Ona Dikkat Ettim Aksamlari Aktif Gunduzler Kotu


iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi