Merhaba.

Elimde eski bir hesap var. Bugün takibe takiple kasayım biraz dedim, 700 kişi takip ettim direk engelledi sistem.

Yaşı ondan daha yeni olan bir hesapla dün 2000 kişi takip ettim ondan sonra limit yedim.

Bu limit neye göre belirleniyor. Bu sorunu çözebilir miyim?

Bir de Twitterin kendi kurallarında bir hesap sadece 2k kişi takip edebilir diyor. Millet nasıl 100-200 k takip ediyor?