İthalat-ihracat izni için ilinizde bulunan "Sanayi ve Ticaret Odasına" başvuruda bulunmanız gerekir.Bi 400 TL kadar masraf çıkartırlar.İthalat ihracat yetkiniz olmuş olur.

Muhasebeci her ay şart.Ne kadara anlaşırsanız o kadar muhasebeci ücretiniz var.3 ayda bir stopaj falan oluyor ama onlar kira ile barınanlar için sanırım sizde çıkmayabilir home ofis iseniz.SGK'yı zaten halletmişsiniz sıkıntı yok.