Merhaba,
Arkadaşlar dün vergi dairesine ikamet belgem ve kimlik fotokopimle gittim şahıs(gerçek kişi) olarak başvurdum pazartesi evi kobtrol etmeye gelicekler kafamdaki sorum bundan sonra başlıyo muhasebeci şartmı aylık vergi nekadar öderim iş yapamasam bile turt dışından ürün getire bilirmiyim
Yapacagım iş e-ticaret bayan iç giyim daha yeni açtım sitemi iş yok sarış yok bilgili arkadaşlar yol gösterirse srvinirim bu arada ssklı çalışıyorum bağkur ödemicem