hocam daha öncede bir iki kere yaşadım sunucuma ulaşılamayınca ilk baktığım yer serverpa.com açılıyor mu açılmıyorsa anlıyorum sorun genel fakat sizin internet hatlarınıza bir şey olunca sizin telefonlarda çalışmıyor merak içinde kalıyoruz buna bir çözüm bulunabilir mi acaba? 0850 li hattınıza endişelenince ulaşabilsek karşımıza "dahili numara kullanılamaz sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız" cümleleri çıkmasa.

50 dk oldu bakalım bekliyoruz umarım kısa sürede çözülür müşteriler arayıp duruyor "valla bilmiyorum DataCenter'e de ulaşamıyorum" demek beni rahatsız ediyor.

Sevgiler.