deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim %50 kaybım var hala, dün biraz toparlar gibi oldu. Sizde durum nedir?
Bende de %50'ye yakın bir düşüş oldu, işin garibi site pr güncellemesinde pr4 oldu. Madem pr veriyon ne diye hiti kısıyon?

Eve eşya aldım aydan aya öderiz diye şimdi kara kara düşünüyorum. İsyan ediyorum bıktım Kuran çarpsın. Sıkıldım artık her sabah sayacı açıp acaba bugün hit nolacak demekten.