r10 da milliyete taktı millet yaparken iyi milliyet yapınca kötü oldu

sabah da bi konu vardı bırakın biraz hit yapsınlar
O "millet" dediğin kişilerin 5-10 hiti var yapmasında problem yok yani mantık olarak anlaşılabilir bir durum. Ama milliyet gibi bir numaraya oynayan bir site bu tür saçmalıkları niye yapıyor? İhtiyacı mı var?
Suç milliyette değil ne kadar spam yaparsa yapsın sorun yok google bir halt yapmaz. Biz yapsak gününde banı yeriz.