hocam ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.sizden ricam vBulletin forum sistemleri için de bir makale yazmanız.çok yararlı olur teşekküürler
Vbulletin 4 sürümü için en iyi adsense yerleşimi hakkında bilgi verirseniz iyi olur
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:46 -->-> Daha önceki mesaj 22:39:48 --
hocam ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.sizden ricam vBulletin forum sistemleri için de bir makale yazmanız.çok yararlı olur teşekküürler
İlerleyen günlerde Vbulletin ve benzeri kullanımı oldukca yogun olan forum sayfaları ile ilgili uygun reklam yerleşimi ile ilgili makale hazırlıyorum.
Bekliyoruz teşekkürler