Valla ben 4 yıldır abimin hesabına yatırtıyorum. Hesap benim üstüme olsa da banka hesabı abimin. Her ay komisyon alıyo benden

hesabı geçirmeye tırsıyorum satış falan yapıldı diye düşünürler diye. Seve seve veriyoruz komisyonu bizde
Ben olsam değiştirmem bilgilerimi