konuyu hortlattım sayılır ancak suanki problemler şunlar mı ?
1- iframe embed gibi kodlar siliniyor
2- taslak konu bittikten sonra yeni taslak içerik eklendiğnde o taslakları otomatik yayınlamıyor mu ?
tam olarak hataları yazar mısınız rica etsem.
bir süre öncesine kadar kullanıyordum. problemler aynen bunlardır.
yalnız yakup hoca sitesinden eklenti yerine kullanılabilecek fonksiyon kodları yayımladı. o kodlarda sıkıntı yoktur.