Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dd-scheduled eklentisini anlamadan denemeyin arkadaşlar.Konuların içine etti yedekler vardı allahtan.

Draft to publish eklentisinin sorunu çözülse çok iyi olacak.
dd-scheduled eklentisi nasıl konuların içine etti? iframe vs var? Ben kullanıyorum hiç de kontrol etmedim de o yüzden soruyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20:19 -->-> Daha önceki mesaj 18:17:34 --

Rigobert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu hortlattım sayılır ancak suanki problemler şunlar mı ?
1- iframe embed gibi kodlar siliniyor
2- taslak konu bittikten sonra yeni taslak içerik eklendiğnde o taslakları otomatik yayınlamıyor mu ?

tam olarak hataları yazar mısınız rica etsem.
draft to publissh eklentisi için soruyorsan temel sorun taslakta bekleyen yazı olduğu halde eklenti kendini pasif hala alıyor. Yakup hocam bu sorunun sebebini belirtmiş ama dd-scheduled eklentisinde hit olmadığında bile hala aktif kalıp yazıları vaktinde yayınlıyor ne hikmetse.