Resimde yer alan ortadaki mesaj iconuna tıklıyorum ardından alt alta gelen kutumdaki mesajlar sıralanıyor fakat herhangi bir mesajın üzerine gelip gelen kutusundaki sohbet alanının büyük açılmasını istediğimde altta küçük olan sohbet bölümü açılıyor büyük sayfaya geçiş yapmıyor. Ancak tümünü gör yazısına tıklayınca büyük sayfaya geçiş yapıyor. Sizde de aynı sorun var mı ?