konuyu hortlattım sayılır ancak suanki problemler şunlar mı ?
1- iframe embed gibi kodlar siliniyor
2- taslak konu bittikten sonra yeni taslak içerik eklendiğnde o taslakları otomatik yayınlamıyor mu ?

tam olarak hataları yazar mısınız rica etsem.