CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka scripten kayıpsız geçiş mümkün mü ?


Hocam başka scriptten geçiş normalde yapmıyorum yapıyorum fakat adam geliyor özel tasarım istiyor ek olarak modül felan istiyor o şekilde yapıyorum şimdi buna yapmama nedenime gelirsek 39 lira script satıyorum diğer sistemlerin dönüşümü ile uğraşmak bir ton zaman alıyor bende buna değecek kazanç sağlamıyorsam yapmıyorum fakat özel tasarım gibi şeyler işin içine girince ortada adı para denilecek bir miktar oluşuyor ve bu geçişi yapıyorum.