oda mantıklı, vallahi ikiside mantıklı.
ama direk ürün satış olayı ile pek sert giriş yapamayız, adam bakıcak bu ne l*n ? diyecek
Konu açılma olayında sorun oluşur ki. Çünkü bu anlık bir işlem. Şuan 650 dolar ise az sonra 700 dolar olunca yine 650 den mi satmak ister insan
Ayrıca ürün konusunda bizim bir çalışmamız var şuan. BTC ile bir kaç ürün satışına yakında başlayacağız inşallah.